Mayıs 23, 2008

29 mu 30 mu?

Bütün çekmecelere baktı.
Ve nihayet aradığı şeyi buldu. Kısa bir an öfkesine yenilmişti aslında. Çekmeceyi tartaklaması bundandı. Önemsiz seyler için böyle öfkelenmesini hep gülünç bulurdu. Cünkü daha büyük sorunlar karşısında gayet sakin olurdu.
-Bu benim dengesizligim, dedi içinden. Dedigine de içten içe sırıtmayı ihmal etmedi. Nihayetinde kalemini bulmustu. Şimdi tek sorun, kendisine dürüst olup olamayacağıydı...

Diye birseyler yazmaya baslayayım dedim. Yine gerisini getiremedim. Bugun yolda yine suzulurken insanların arasından aklımda bu vardı. Pek cok yarım bırakılmıs eylem sahibi olusum. Patex bile kurtarmaz. Hepsini birbirine eklesem bile beni bir butun yapmaz. Isırılıp atılmıs bir suru an var heybemde. Bu da bir yasam bicimi sanırım. Yani bunu uzum uzum uzulup dusunmuyorum cunku. Dipten gelen bir ayarsızlık, bir mutlu olma hali var yukselirken dusunceler. Hem sızlanıp, hem de aynı eylemi surduruyorsa insan bir bildigi vardır. Yada yaptıgının anlamını bile bilmiyordur. Bu korkunc iste. Hangisi olduguma karar vermem sorunsalı yine yaş donumume denk geldi. Geleneksellestiriyorum sanırım bunu. Her sene aynı zamanda yine ertelemek uzere pörtleyecek dusunceler biriktiriyorum bir yandan. E ne sacma bir insan oldum ben yahu..

(29 mu 30 mu? Profili goruntule dedim, kabak gibi 30 yazıyor. E hani ben dogdugumda 0 yasındaydım? Ne oldu ona (: O kadar da gaza gelmistim. Her sene 29 a giriyorum ne acayip diye!!)

2 yorum:

kıyak dedi ki...

bazen yarım kalan çekmeceler (bir sonrakinde ilki kadar kuvvet harcamıyacaksın.)
yarım kalan cümleler (karşındaki işine gelen tarafa çekip mutlu olduğu için mutlu edecek.)
30 lu yaşlar (yirmili, sıkıcı yaşları 1 daha yaşadığını düşünsene)
iidir..

kedimkayboldu dedi ki...

Eksiklerle yasayacaksam bu yası ve girerken 40'a yine sızlanacaksam 29'dan oteye gitmiyorum. Bilmem kendim bu dedigime kulak verdi mi? Yoksa dediginiz gibi ne olursa olsun gecmiste bıraktıgımız herseyin bizim icin yada baskaları icin bir anlamı var. Az yada cok.